AMSS NA GODIŠNJEM FIA SKUPU KORESPONDENATA KLUBOVA
AMSS je u Badenu kod Beča od 15-19. novembra 2010. godine učestvovao u nizu sastanaka za klubove koji pripadaju Regiji I FIA (Evropa, Afrika i Srednji Istok), koja okuplja 90 automobilskih klubova, sa preko 35 miliona individualnih članova.
Klupski korespondenti održali su svoj godišnji sastanak na kome je glavna tema bila komunikacija između FIA i matičnih klubova i upoznali su se sa novim generalnim direktorom FIA Regije I, gospodinom Jacobom Bangsgaardom. Značajna pažnja posvećena je i pripremama za predstojeći događaj pokretanja globalne kampanje pod nazivom „Decenija akcije za bezbednost saobraćaja na putevima“, koji je zakazan za 11. maj 2011. godine. Ova kampanja obuhvatiće sve automobilske klubove, počev od onih iz zemalja na istoku, do onih na krajnjem zapadu zemljine kugle, koji će svojim lokalnim aktivnostima doprineti da se cela međunarodna zajednica okupi oko jednog istog cilja – najpre stabilizacije, a potom i smanjenja broja poginulih i povređenih u saobraćaju na putevima. Takođe je planirano i objavljivanje trećeg po redu Izveštaja Komisije za globalnu bezbednost saobraćaja na putevima, dan posle pokretanja Decenije akcije.
Nagradu za najboljeg korespondenta za 2010. godinu dobio je Egil Oter, iz norveškog kluba NAF, koji će predsedavati sastankom svetske mreže korespondenata, koja se u martu mesecu održava u Kuala Lumpuru, Malezija, u okviru nedelje FIA komisija.
AMSS je uz preko trideset predstavnika, uglavnom marketing i menadžera za članstvo, iz 18 evropskih klubova učestvovao i u radionici za srednji menadžment gde su razmatrani aktuelni događaji u klubovima, pitanje konkurencije i konkurentskih kompanija, članstvo i članski paketi, organizovanje pomoći u hitnim slučajevima (kvar, saobraćajna nezgoda, uključujući i e-Call sisteme). Uloga društvenih medija u sektoru marketinga i članstva je takođe bila jedna od tema kojom su se prisutni bavili.
U delu radionice koji se bavio članstvom i članskom ponudom, AMSS je prezentovao svoj članski paket, kao i buduće planove za unapređenje članske ponude i komunikacije sa svojim članovima.